نرم افزار CRM ویتایگر

فهرست نرم افزار CRM چیست؟

قابلیت های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری که باید داشته باشد؟

مشخصات قدرتمند ترین نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) فارسی چیست؟

نکاتی که باید درباره نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بدانید برای آن دسته از مشاغلی که پی به ارزش استفاده از آن را برده اند، کار دشواری است.

بهترین نرم افزار CRM برای مشاغل تان چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ توصیه می کنیم که ابتدا ابزارهای مورد نیاز کسب و کار تان را با ابزارها نرم افزار CRM منطبق داده و فکر کنید که این ابزارها به شما و افزایش رضایت مشتری چه کمکی می نمایند.

  1. گزارشات مدیریتی برای دید 360 درجه نسبت به سازمان
  2. مدیریت درخواست ها
  3. جریان کاری
  4. سفارشی‌سازی برای تطبیق نیازمندی های شرکت با نرم افزار
  5. طبقه بندی مشتریان
  6. اتصال به سامانه پیام کوتاه
  7. سادگی برای استفاده آسان تر و سریع تر از نرم افزار
  8. اتصال به مراکز تلفنی
  9. مدیریت نیروها
  10. پرتال مشتریان
  11. مدیریت فعالیت ها
  12. گارانتی و خدمات پس از فروش
  13. اپلیکیشن موبایل
  14. اتصال با دیگر ابزارها
  15. سامانه نظارت سفارشات

برترین ویژگی های نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

لیست زیر، قسمتی از ابزارهای موجود در نرم افزار CRM برای هدایت بیشتر تعاملات تجاری با مشتریان است:

  • گروه بندی مشتریان
  • آرشیو مدارک و اسناد
  • ثبت نمایندگان و همکاران
  • مدیریت تیکت های مشتری
  • مدیریت قرارداد و پروژه ها
  • نوت نویسی برای هر تماس
  • نظارت روی کاربران و پرسنل
  • مدیریت جلسات و فعالیت ها
  • امکانات فروش و انبارداری
  • مدیریت مشتریان شخصی یا سازمانی
  • خودکار سازی کارها
  • نظارت فرصت ها و بازاریابی
  • فاکتور و پیش فاکتور ساز
  • پیش نمایش نام و اطلاعات تماس گیرنده
  • تماس آسان با یک کلیک
  • تاریخچه مکالمات و مکاتبات

مرجع: softwareadvice

مختصری از مطلب قابلیت های نرم افزار مدیرت ارتباط با مشتری

CRMمخفف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management است. فروش هرگز در تماس اول، بدون پیگیری قبلی اتفاق نمی افتد.

CRM به شما کمک می کند تا پیگیری های مشتریان را منظم کنید و همچنین یک رابطه طولانی مدت بین بیزنس و مشتری ایجاد شود.

انتخاب نرم افزار CRM کاری راحت است، اما مفهوم آن بسیار دور تر از این است.

مدیریت ارتباط با مشتری کلکسیونی از روش ها، استراتژی ها، سیاست ها و دیگر مواردی است که شامل نظارت، ارتباطات با مشتریان، تجزیه و تحلیل می باشد تا بتواند مشتری را نگهداری و سود را بهبود بخشد.

CRM همچنین روی جذب مشتریان جدید تمرکز دارد. این نرم افزار با پیش بینی، روندها و رصد نیازها در بین مشتریان احتمالی آینده، ارائه برترین کانالهای تبلیغاتی برای دستیابی به آنها انجام می دهد.

از آنجا که بازاریابی در CRM بیشتر داده محور و مطمئن تر می باشد، گروه فروش قابلیت این را داراست که بر روی مشتریان صحیح متمرکز شود و سریعاً منجر به شناسایی فرصت های جدید شود. امنیت شکل گرفته در این سیستم ها همچنین به شرکت ها کمک می کند تا در پردازش اطلاعات های مشتریان از اطمینان بیشتری برخوردار باشند.

reference:
Discovercrm - The ultimate top CRM features guide


برچسب ها : بخش های خاص نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری , crm , مدیریت ارتباط با مشتری ,
+ نوشته شده در 1398/11/18ساعت 11:13 توسط زارع | | تعداد بازدید : 2

نکاتی که باید درباره نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بدانید

CRM متشکل چه ابزارهایی برای افزایش بهره وری و ارتقاء کسب و کار می باشد؟ در ادامه لیست کوتاهی از بعضی ابزارها نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را ذکر می کنیم:

  • مدیریت اسناد
  • مدیریت اطلاعات مشتریان
  • مدیریت تعاملات با مشتریان
  • دسترسی به داده ها، آمارهای مورد نیاز از بخش های مختلف سازمان
  • اتومات سازی امور
  • پیگیری Lead ها فروش
  • ابزارهای مارکتینگ مثل: Email، پیامک، و ….
  • پشتیبانی مشتری
  • منیج مشتریان و مخاطبین
  • پشتیبانی نمایندگان
  • نظارت پرسنل
  • پایگاه دانش
  • مدیریت دارایی یا منابع

سیستم های CRM نیز مانند دیگر نرم افزارها در ابزارهای خود، با هم فرق دارند. به همین خاطر، توضیحات فوق تنها در بعضی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشترک اند.

استراتژی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

CRMمخفف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management است. فروش هیچگاه در اولین تماس، بدون رابطه اتفاق نمی افتد.

نرم افزار CRM به کسب و کارتان امکان این را می دهد که پیگیری های مشتریان را منظم کنید و همچنین یک رابطه طولانی مدت بین سازمان و مشتری شکل گیرد.

انتخاب نرم افزار معروف به CRM ساده است، اما معنای آن بسیار فراتر از این است.

CRM کلکسیونی از سیاست ها، استراتژی ها، راهکارها و سایر مواردی است که شامل مدیریت، تجزیه و تحلیل و ارتباطات با مشتریان است تا بتواند مشتری را نگهداری و رضایت را ارتقاء دهد.

CRM مشتریان جدیدی برای شما پیدا می کند. این نرم افزار با پیش بینی، روندها و بررسی خواسته ها در میان مشتریان بالقوه آینده، ارائه بهترین شیوه های تبلیغاتی برای دستیابی به آنها انجام می دهد.

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هدفش این است تا شرکتها را قادر سازد که هزینه های غیر اجباری را کاهش دهند و بهره وری در فرآیندهای کسب و کار را در همه ی جوانب شرکتی بهبود بخشد. کارمندان فروش، بازاریابی و خدمات به اطلاعاتی احتیاج دارند که بتوانند به سرعت و اطمینان فعالیت کنند تا همه ی ارتباطات با مشتری را به حداکثری برسانند.

مشخصات بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسی چیست؟

پیاده سازی بهترین ابزار مدیریت ارتباط با مشتری برای آن بخش از کسب و کارهایی که در مجموعه شان جای خالی آن را احساس می کنند، انتخاب آن را تصمیمی دشوار و مهم محسوب می کنند.

بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کار تان چه امکاناتی باید داشته باشند؟ توصیه می کنیم که ابتدا نیازهای بیزنس تان را با امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تطبیق داده و فکر کنید که این ابزارها به شما و افزایش رضایت مشتری چه کمکی می نمایند.

  1. گزارشات مدیریتی برای دید 360 درجه نسبت به سازمان
  2. مدیریت نیازمندی ها
  3. اتومات ساز کاری
  4. سفارشی‌سازی برای انطباق نیازمندی های سازمان با نرم افزار
  5. طبقه بندی مشتریان
  6. ارسال و دریافت پیامک
  7. سادگی برای استفاده آسان تر و سریع تر از نرم افزار
  8. ذخیره سازی تماس ها
  9. مدیریت پرسنل و سطوح دسترسی
  10. پورتال مشتریان
  11. مدیریت فعالیت ها
  12. پشتیبانی پس از فروش
  13. اپلیکیشن موبایل برای دسترسی به اطلاعات از راه دور
  14. یکپارچگی با سایر نرم افزارها
  15. سامانه پیگیری سفارشات

برگرفته از:
Wikipedia: Customer relationship management
ویرگول: نرم افزار CRM چیست و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟


برچسب ها : نکات نرم افزار CRM , نکات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری , نکته های CRM , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ,
+ نوشته شده در سه شنبه 15 بهمن 1398ساعت 19:19 توسط زارع | | تعداد بازدید : 2

CRM و آنچه از اصطلاحات آن نمی دانید!

"
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) روش هوشمندانه برای Marketing، Sales و Support است. بصورت خلاصه CRM با جمع آوری داده های مشتریان از تمام واحدهای سازمان سعی در تشکیل و حفظ رابطه متقابل بین مشتری و سازمان می کند. به همین دلیل سازمان می تواند بوسیله نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشتریان جدید پیدا کند، رفتار مشتریان را درک کند و برای وفادار سازی مشتریان تلاش کند. برای همین نرم افزار CRM باعث ارتقاء فروش می گردد.

این اطلاعات می تواند در رابطه با Sales، Marketing، خدمات، خدمات، رصد رقبا و نیازهای مشتریان می باشد.

{بر خلاف تصور، CRM به تنهایی یک ابزار نرم افزاری نیست، بلکه یک strategy است که

مفاهیم پایهCRM

پارت های اصلی در مدیریت ارتباط با مشتری شامل موارد زیر می باشد:

سازمان(Account): شرکت هایی که کمپانی یا سازمان شما با آنها در ارتباط است.

مخاطب(Contact): مشتری یا اشخاصی از شرکت هایی که شرکت یا سازمان شما با آنها در ارتباط است.

یادداشت ها(note): جزئیات، نکات در رابطه با یکی از سرنخ ها، مخاطبین، سازمان ها و یا سایر قسمت ها.

فعالیت(Activity): تمامی عمل های دوسویه مرتبط با یک سرنخ، Contact، Account و یا غیره با عنوان فعالیت در سیستم ذخیره می شوند. مانند Email، تلفن، Event، وظیفه و…

یکپارچگی(integrity): اتصال یک یا چند نرم افزار یا بانک اطلاعاتی که قسمت های آن با یکدیگر سازگارند.

امکانات مدیریت ارتباط با مشتری جهت قسمت های زیر سازماندهی گردیده اند: Marketing، Sales، Support

سرنخ(Lead): مشتری بالقوه است که به محصول یا خدمات ما علاقه مند شده است.

فرصت فروش(Opportunity): جایگاه بالقوه Sales به مشتری را مدیریت می کند، علاوه بر این پیجویی جریان Sales مثل فاکتور و پیش فاکتور، سفارشات و … برای وضعیت Sales انجام می گردد.

پیش فاکتور(Quote): پیش فاکتور صورتحسابی می باشد که در آن قیمت محصول توسط فروشنده برای مشتری ایجاد می گردد. یک پیش فاکتور را می شود برای یک وضعیت Sales، مخاطب یا سازمان تهیه نمود.

فاکتور(Invoice): Invoice، یک سند تجاری می باشد که پس از تایید خرید، توسط فروشنده محصول یا خدمات تهیه می‌گردد. در Invoice نکات محصول یا سرویس ها، قیمت، Offer و … را تشکیل می شود.

کمپین(Campaign): انجام نقشه تبلیغاتی به شکلی که از نرم افزار های ارتباطی مثل ایمیل، SMS و … استفاده می شود تا موجب دستیابی به نتایج خاص در موقعیت ویژه گردد.

لیست بازاریابی(Marketing List): می توان لیستی از سرنخ های فروش، سازمان ها یا مخاطبین که با معیار خاصی با هم سازگار می باشند.این لیست ها را می توان در برنامه های تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد.

محصول(Product): مدیریت محصولات موجود جهت فروش، کالا یا خدماتی که شرکت یا سازمان شما جهت فروش یا ارائه دارد. محصول می تواند در پیش فاکتور، کمپین، یا موارد خدمات(Service Case) مورد استفاده قرار گیرد.

قرار داد خدمات (Service Contracts):قرار داد خدمات بخشی از قرارداد یک سرویس و یا اسناد تکمیلی در کنار قرارداد سرویس می باشد که مواردی مثل:

  • پروسه درخواست و ارائه‌ی خدمت
  • زمان شروع و پایان پشتیبانی
  • و سایر جزئیاتی که به توافق هردو میرسد.

تیکت ها (ticket ): تیکت ابزار Helpdesk می باشد که به معنی درخواست جوابگویی به سوال کتبی از خدمات گفته می شود.

سئوالات متداول(FAQ): پرسش و پاسخ های آماده ای است که به یک سری از سوالات متداول مشتریان و… در مورد یک موضوع خاص ثبت می گردد و قابل گشتن و یا اصلاح و پاک کردن می باشند.

"
+ نوشته شده در يکشنبه 6 بهمن 1398ساعت 11:52 توسط زارع | | تعداد بازدید : 2